Golden Ticket Awards 2015

Démarré par cyrildk, 10 Septembre 2015, 00:29:07

« précédent - suivant »

cyrildk

Bonsoir, cette semaine aura lieu la cérémonie des "Golden ticket Awards". En effet, la célébration aura lieu à Coney Island, New York, les 11 et 12 septembre.
La cérémonie sera retransmise ici le 13 septembre à 01h00 du matin heure française.

En attendant les résultats, à vos pronostics.

ps : je savais pas trop où publier alors désolé si c'est pas au bon endroit   :-\
friendly
0
funny
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Park Count : 40
WaterPark Count : 7
Coaster Count : 196
Pays : 6

ErYx

friendly
0
funny
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Bonjour...  Je veux jouer à un jeu!!

Ma liste de Coasters ridés:  http://coaster-count.com/user/4974/ridden

cyrildk

Comme chaque année peu de récompenses pour les parcs européen mais Europa à récupéré le plus prestigieux golden ticket.

PS : merci de l'avoir mis à un meilleur endroit
friendly
0
funny
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Park Count : 40
WaterPark Count : 7
Coaster Count : 196
Pays : 6

ErYx

Moi, ce qui me choque surtout, c'est l'absence totale des parcs asiatiques..
friendly
0
funny
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Bonjour...  Je veux jouer à un jeu!!

Ma liste de Coasters ridés:  http://coaster-count.com/user/4974/ridden

ultracoasters

Pas de parcs asiatiques car les resultats sont les memes depuis 10 ans j ai l impression...
friendly
0
funny
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
El Toro ou Eejenaika, là est la question.

cyrildk

CitationHow does Amusement Today choose the winners?

Amusement Today relies on a panel of voters from all over the world consisting of experienced park enthusiasts. The U.S. ballots are divided into four geographical regions, with approximately the same number of voters in each region. In addition to the American voters, Amusement Today invites a number of international voters to participate.

How can I become a voter?

Amusement Today is always looking for new voters, particularly those who live overseas. We prefer that our voters make numerous visits to amusement parks and water parks each year and have visited at least 40 different parks in their lifetime. A strong qualification is if voters have travelled and visited amusement parks overseas. If you think you qualify, feel free to contact us for consideration.

So how are the winners chosen?

Amusement Today asks its voters to submit one choice in each of the categories (except best coaster). The results are tallied and the park or attraction with the most votes is awarded the Golden Ticket for that category. For roller coasters, we ask that each voter submit a list of their top 10 coasters — wood and steel — in order from one to ten, taking into consideration the overall experience including capacity, operations, reliability and re-rideability.
On dirais que les asiatiques ne sont pas assez représentés dans le jury pour gagner.

Source FAQ du site des golden ticket award.
friendly
0
funny
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Park Count : 40
WaterPark Count : 7
Coaster Count : 196
Pays : 6